Chudnúť aktívne

Autor: Peter Štiavnicky | 14.1.2012 o 19:13 | Karma článku: 4,58 | Prečítané:  1007x

Kalorický príjem ovplyvňuje náš metabolizmus. Čím rýchlejší máme metabolizmus, tým rýchlejšie môžeme stratiť nadbytočný tuk. Pre zvýšenie nášho metabolizmu hrá veľkú úlohu cvičenie. S bilanciou kalórií a cvičenia sa musíme uistiť, že spálime viac kalórií, než budeme jesť. Našou fyzickou aktivitou musíme spáliť kalórie čo jeme a niečo navyše aby sme schudli.

Termálne kúpalisko v ŠtúroveTermálne kúpalisko v ŠtúroveAutor

Najjednoduchší spôsob, ako byť aktívny a robiť mierne aeróbne cvičenie je napríklad chôdza, jazda na bicykli, prechádzky, tanec alebo hranie sa s deťmi. Pomalé chudnutie pomôže udržať si konečnú váhu dlhodobo. Ako dlho to bude trvať, je len na nás. Kombinácia aeróbneho cvičenia a silového tréningu spolu so zdravou stravou sú nevyhnutné pre dosiahnutie najlepších výsledkov. Bez zdravej výživy strácame čas, ak si myslíme, že môžeme jesť čo chceme a schudneme. Ak chceme schudnúť na bruchu nestačí cvičiť len cviky určené na túto partiu. Väčší efekt dosiahneme ak budeme robiť silové cvičenia v posilňovni na celé telo, a zameriame sa na väčšie svalové partie ako je chrbát, hrudník a stehná. Možno sa prekvapíme, dobrý začiatok ako schudnúť na bruchu je aj bicyklovať na stacionárnom bicykli tridsať minút každý druhý deň v týždni. Čiže bicyklovať tri – štyri krát do týždňa. Je veľmi dôležité aby sme cvičili pravidelne, nemali by sme tréning vynechávať. Ak s akýmkoľvek tréningom začíname, prvé dva týždne sa neodporúča cvičiť s maximálnou intenzitou alebo záťažou. Ak sme pred tým nikdy pravidelne necvičili prvý mesiac si budeme len zvykať na zvýšenú fyzickú aktivitu. Asi po mesiaci, keď sa trocha adaptujeme na tréning pre maximálny efekt z tréningu potrebujeme zvýšiť tréningové zaťaženie. Môžeme naďalej cvičiť každý druhý deň ako sme začínali, ale cvičíme napríklad o desať minút dlhšie alebo zvýšime záťaž na bicykli. Podobne to môžeme urobiť napríklad aj s plávaním. Plávame každý druhý deň po tridsať minút. Ak budeme trénovať pravidelne už po mesiaci budeme vládať viac a tiež pre maximálny efekt z tréningu zvýšime tréningové zaťaženie na štyridsať minút každý druhý deň alebo sa snažíme za kratší čas zaplávať väčšiu vzdialenosť. Ak sa rozhodneme pre tréning v posilňovni, nestačí cvičiť len cviky na brucho.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, vraj aby diaľnica neskončila v poli

Súčasťou združenia sú aj Strabag, Váhostav a Metrostav.

KOMENTÁRE

Zničia raz naše deti svet?

Do 20 rokov má zmiznúť takmer polovica pracovných miest.

PLUS

Zamrzla a nebilo jej srdce. Potom vstala z mŕtvych

Žena bola hodiny mŕtva, zmrzla na kosť a zažila zmŕtvychvstanie.


Už ste čítali?